2018-10-30

Nu har jag slarvat lite ! Valparna är nu fem veckor, och jag har inte skrivit här sen dom var tre veckor.. Tiden bara springer iväg.. Från och med nu äter valparna fyra mål om dagen. Alla är ena riktiga matvrak.  Där emellan äter dom fortfarande från Ulla, som också äter fyra gånger om dagen. Mellan måltiderna   håller jag på med renhållning ! Så mycket nytta för övrigt hinns inte med..
Några av dom lyckliga blivande mattarna och hussarna, har nu hunnit varit här och hälsat på sina ulliga och  gulliga valpar !
Här kommer en bildkavalkad, med bilder tagna sista veckorna... Det är ju inte alla som har Facebook, där jag lagt ut bilder varje dag då dom fyllt vecka...
Nu får man känna på deras syl-vassa tänder …
Det gör ont ...det gör ont ..
Vi roar oss med brottning och bus all vår vakna tid...
Ganska söt, eller hur...
En dalkulla iklädd päls <3
Nu har vi fått träffa dom andra vuxna hundarna...
Ser värre ut än vad det är... Wikkan är super-försiktig …

Återkommer om så där en vecka... Kram från valpar och kennel-mamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: